سلام دوستان!

من مدتی هست که گوشی سامسونگ S23 Ultra رو دارم و می‌خوام تجربه کاربری خودم رو از این گوشی با شما به اشتراک بذارم.

طراحی

اول از همه باید بگم که طراحی این گوشی فوق‌العادهه. بدنه‌ی شیشه‌ای و آلومینیومی گوشی حس خیلی خوبی به دست میده. گوشی کمی بزرگه، ولی به لطف طراحی ارگونومیک، خیلی راحت توی دست جا می‌شه.

وقتی گوشی رو برای اولین بار توی دستم گرفتم، حس کردم که یه محصول باکیفیت رو توی دستم دارم. بدنه‌ی گوشی از جنس شیشه و آلومینیوم ساخته شده که حس خیلی خوبی به دست میده. گوشی کمی بزرگه، ولی به لطف طراحی ارگونومیک، خیلی راحت توی دست جا می‌شه.

یه نکته‌ی جالب که توی طراحی گوشی وجود داره، اینه که دوربین اصلی گوشی توی یه برآمدگی قرار گرفته که بهش یه حالت جذاب می‌ده. این برآمدگی خیلی زیاد نیست و باعث نمی‌شه که گوشی توی دست لیز بخوره.

نمایشگر

نمایشگر گوشی هم خیلی عالیه. کیفیت تصویر و رنگ‌ها عالیه و حتی توی نور مستقیم خورشید هم خوب دیده می‌شه.

نمایشگر گوشی 6.8 اینچیه و از نوع Dynamic AMOLED 2X هست. کیفیت تصویر و رنگ‌ها روی این نمایشگر فوق‌العادهه. حتی توی نور مستقیم خورشید هم می‌تونید محتوای روی نمایشگر رو به راحتی ببینید.

سخت‌افزار s23 ultra

گوشی از چیپست اسنپدراگون 8 Gen 2 بهره می‌بره که خیلی قدرتمنده. هر کاری رو که با گوشی می‌خوام انجام بدم، خیلی سریع و روان انجام می‌شه.

گوشی از چیپست اسنپدراگون 8 Gen 2 بهره می‌بره که یکی از قدرتمندترین چیپست‌های بازاره. با این چیپست می‌تونید هر کاری رو که با گوشی می‌خواید انجام بدید، بدون اینکه نگران کندی یا لگ باشید.

دوربین

دوربین گوشی هم عالیه. عکس‌ها و ویدیوهای باکیفیتی ثبت می‌کنه.

دوربین گوشی از یک سیستم دوربین چهارگانه تشکیل شده که شامل یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 10 برابری و یک دوربین پریسکوپی 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 100 برابری می‌شود.

من با دوربین گوشی عکس‌های خیلی خوبی گرفتم. عکس‌ها با جزئیات بالا و رنگ‌های طبیعی ثبت می‌شن. دوربین گوشی برای فیلمبرداری هم عالیه. می‌تونید با این دوربین فیلم‌های باکیفیت 8K ضبط کنید.

باتری گوشی سامسونگ s23 الترا

باتری گوشی هم با دوامیه. با یک بار شارژ، می‌تونم یک روز کامل از گوشی استفاده کنم.

باتری گوشی 5000 میلی‌آمپر ساعتی هست. این باتری برای یک روز کامل استفاده سنگین کافیه. گوشی از شارژ سریع 45 واتی و شارژ بی‌سیم 15 واتی پشتیبانی می‌کنه.

تجربه کاربری

در مجموع، تجربه کاربری من از گوشی سامسونگ S23 Ultra خیلی خوب بوده. این گوشی یک گوشی پرچمدار عالیه که از نظر طراحی، سخت‌افزار، دوربین و نرم‌افزار، عملکرد بسیار خوبی داره.

نقاط قوت

  • طراحی زیبا و ارگونومیک
  • نمایشگر با کیفیت
  • سخت‌افزار قدرتمند
  • دوربین عالی
  • باتری با دوام

نقاط ضعف

  • قیمت بالا
  • وزن زیاد

نتیجه‌گیری

اگر دنبال یک گوشی پرچمدار عالی هستید که از هر نظر عالی باشه، گوشی سامسونگ S23 Ultra گزینه‌ی خوبیه.

اما اگر دنبال یک گوشی با قیمت مناسب‌تر هستید، می‌تونید سراغ مدل‌های پایین‌تر این گوشی برید.

امیدوارم این تجربه کاربری براتون مفید باشه.