تجربه من: شاید خیلی وقت ها براتون پیش اومده که میخواین یه چیزی رو بخرید و اولین جایی که میرید سراغش برای پیدا کردنش اینترنت هست. کلی سایت رو زیر رو می کنید و توضیحاتی رو که هرکدوم براش نوشتند می خونید. شاید خیلی سریع به نتیجه برسید و شاید هم دنبال مطالب بیشتری براش بگردید. اما هرچی بیشتر جستجو می کنید می بینید که همه سایت ها یک چیز رو نوشتند.

میرید سراغ نظرات

شاید شما علاوه بر مشخصات و توضیحات یک محصول دوست دارید بدونید کسانی که تا حالا از این محصول استفاده کردند آیا اون رو دوست داشتند و یا براشون کاربردی بوده و راضی بودند.

بنابراین سراغ نظرات اون سایت میرید اما خیلی از سایت ها اصلا نظری ندارند و شاید یکی از بزرگترین سایت ها همون دیجی کالا باشه که تقریبا برای هر محصولی نظرات کاربران درج شده. بنظرم یکی از بزرگترین برگ برنده های فروش بالای دیجی کالا هم همین قسمت نظرات محصول هست و شما میتونید تجربیات دیگران رو از یک محصول ببینید. اما یک مشکلی هست اینه که نظرات خیلی کوتاه و شاید خیلی ضد و نقیض هستند.

ما در تجربه من قراره چیکار کنیم؟

ما در تجربه من قراره تجربیات واقعی افراد رو از هر وسیله ای که دم دستشون هست در اختیار دیگران بذاریم. مثلا من یک گوشی دارم و دوست دارم تجربه کاربری خودم رو ازش با دیگران به اشتراک بذارم تا اگر کسی خواست اون رو تهیه کنه بهتر بتونه تصمیم بگیره.

در واقع ما در تجربه من قراره به همدیگه کمک کنیم خریدهای بهتری رو داشته باشیم و یا کارهای بهتری رو انجام بدیم تا زندگی بهتری داشته باشیم.

البته تجربه من محدود به موضوعات خاصی مثل خرید نیست بلکه اینجا قراره هرکی هر تجربه ای در هر زمینه ای داره رو با بقیه به اشتراک بذاره. مثلا تجربه من از کار در فلان مجموعه و یا تجربه من از تحصیل در فلان دانشگاه و یا زندگی در فلان کشور.

بله ما اینجا محدودیتی برای کسب تجربه نداریم و قراره کنار هم خیلی چیزها رو از هم یاد بگیریم! ☺☺