آموزش زبان انگلیسی به کودکان قلق های خاص خودش را دارد که هر کسی نمی داند. اما نگران نباشید در این مطلب قصد داریم یک مجموعه بسیار فوق العاده را بنام انگلیش سینگ سینگ English Sing Sing به شما معرفی کنیم. مجموعه کامل انگلیش سینگ سینگ شامل یکسری ویدیوی آموزشی جذاب در قالب کارتون و انیمیشن است که در کنار سرگرم کردن کودکان به آنها زبان یاد می دهد.

انگلیش سینگ سینگ حروف الفبا

نخستین گام آموزش زبان انگلیسی به کودکان، آموزش الفبا است. در مجموعه انگلیش سینگ سینگ حروف الفبا، الفبای زبان انگلیسی در قالب آهنگ های جذاب کارتونی آموزش داده می شود. فقط کافیست ویدیو را برای کودک خود پخش کنید و با خیال راحت به او انگلیسی یاد دهید.

در سایت زبان ویدیو می توانید این مجموعه را بصورت کاملا رایگان تماشا کنید.

آموزش الفبای انگلیسی به کودکان با داستان

دوست دارید حروف الفبا را در قالب داستان و قصه به کودک خود بیاموزید؟ در مجموعه داستان الفبای انگلیسی برای کودکان حروف این زبان را در قالب داستان های کوتاه به فرزند دلبند خود آموزش دهید.

تماشای این مجموعه فوق العاده را بصورت رایگان و اینترنت نیم بها در سایت زبان ویدیو از دست ندهید.

آموزش های کاربردی برای کودکان در کانال انگلیش سینگ سینگ

در این کانال می توانید ویدیوهای آموزشی زیادی از قبیل آموزش اسم حیوانات به کودکان، اسم رنگ ها به انگلیسی، اسم وسایل مختلف و ده ها مطلب دیگر را بصورت رایگان تماشا کنید. 

دانلود مجموعه کامل انگلیش سینگ سینگ

برای تماشای تمام ویدیوهای مجموعه کامل انگلیش سینگ سینگ بصورت رایگان و اینترنت نیم بها در سایت آموزش زبان انگلیسی ZabanVideo روی لینک زیر کلیک کنید.

مجموعه کامل انگلیش سینگ سینگ

منبع مطلب: زبان ویدیو

5/5 - (1 امتیاز)